sobota 26. září 2015

Proč dobří lidé odcházejí?

Milé příznivkyně blogu mé manželky,

S velkým smutkem a lítostí Vám musím oznámit, že Eliška odešla 23.8.2015 po dlouhé a těžké nemoci se kterou statečně bojovala, odešla tam kde jí už nic nebolí a nic ji netrápí.

Věřím, že je to někde v čase a prostoru, který je provoněn její milovanou levandulí a růžemi, který si vysnila a snažila se jej zhmotnit ještě za svého života ve všem co tvořila a dělala a nyní mi to po ní tady zůstalo.


Těžká nemoc jí už v posledních měsících vzala radost ze všeho co tak měla ráda, proto už dále nepsala svůj blog. 

Prosím vzpomeňte na ní a zapalte za ní svíčku. 

Se synem a dcerou jsme se rozhodli, že se pokusíme zachovat to co zde stvořila a dále pokračovat  v tom co měla ráda. O blog se bude starat zejména moje dcera Zuzka, také jsme se rozhodli zachovat i její virtuální obchůdek www.shabby-shop.cz. E-shop je momentálně mimo provoz, ale intenzivně pracuji na jeho znovu zprovoznění.  

Jindra

13 komentářů:

  1. Z celého srdce upřímnou soustrast, je mi to hrozně líto. Eliška byla má úžasná virtuální kočenka, věřím, že už se má dobře a z nebe na Vás i celou Vaši rodinu bude dávat pozor Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímnou soustrast, je mi to moc líto. Snad je něco mezi nebem a zemí, zrovna dnes když jsem měla v ruce mističku z jejího krámečku jsem si na ni vzpomněla ... a nyní tato smutná zpráva.
    Přejí Vám hodně sil do dalších dnů, Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Bože bože...to ne. Prosím přijměte mou hlubokou soustrast. Je mi to tak líto.
    Držte se, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímnou soustrast přeji. Hodně sil, vzájemnosti a lásky.
    Bohda

    OdpovědětVymazat
  5. To je také smutné :( So slzami v očiach v duchu dávam Eliške zbohom a všetkým jej blízkym vyjadrujem úprimnú sústrasť :(
    m.

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímnou soustrast,vyrazilo mě to dech.Moc ráda jsem měla její blog.Je mi to moc líto.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  7. ...nechce se mi věřit... Vážení, přijměte mou upřímnou soustrast! Věci z Eliščina krámku beru denně do ruky, doufala jsem, že ten boj vyhraje...
    Cítím s vámi, myslím na vás, svíčka už hoří...
    V úctě, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. ...je mi to nesmírně líto...upřímnou soustrast...a hodně sil v překonání bolesti nad ztrátou všem blízkým...
    ...Elišce jsem dělala několik andílků, o nemoci jsem neměla tucha...musela být hodně statečná!
    ...s úctou

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to smutné a nespravedlivé, tak pevně jsem věřila, že vyhraje...Eliška pro mě znamená vzpomínku na dětství, Kyjov, domeček, zahradu,...je mně velice líto, že jsem se s ní už nesetkala a nestihla rozloučit...střapatá a rozesmátá, taková pro mě zůstane už napořád. Děkuji za zachování těchto stránek, jsou krásné a já mám slzy v očích, když je procházím...přijměte dodatečně mou upřímnou soustrast...Jarmila Poizlová

    OdpovědětVymazat
  11. Upřímnou soustrast .... je mi to moc líto .... Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Jak ja bych se ráda té úžasné ženy zeptala na spoustu detailů z rekonstrukce jeji kuchyně..našla jsem tu to, co bych ráda zrealizovala i u sebe doma - ta kuchyně má duši...díky Elisko tam nahoru za inspiraci..

    OdpovědětVymazat