pátek 27. června 2014

Koupelna ala Tilda...

 Po delší době jsem se zaměřila na vylepšení koupelničky ala Tilda :) posu´dte sami, jak se mi to povedlo, zatímse mi moc líbí...stačilo jen pár maličkostí...






5 komentářů:

  1. Eliško,moc se vám to povedlo.Růžovou a bleděmodrou mám také moc ráda. Koupenková Andělka je moc krásná i ostatní doplňky..škoda,že jste je nevyfotila v detailní fotce.Moc vás zdravím a přeji pěkné léto.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Eliško, u vás v koupelně by se mi líbilo! Nevím, kam s očima, jemné a půvabné.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné! :) můžu se zeptat, odkud je ta wc mísa? :) diky

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, paní Eliško, máte moc nádhernou koupelnu. Prosím, mohla bych prosit o zprávičku, jak se jmenuje obklad? Děkuji moc a přeji hodně zdraví a úspěchů. Máte krásný blog. Libu

    OdpovědětVymazat