úterý 25. června 2013

Máme malé koťátko...

 Jmenuji se Mikešek, jsem moc šikovný...umím chodit na zachůdek, skoro všude vylezu a hezky si papám...mám teprve dva měsíce a někdy hledám maminku, ale moje panička je na mě moc hodná a má mě ráda...zatím všechno objevuji a tak někdy trošinku zlobím, ale jinak jsem zlatíčko...






8 komentářů:

  1. Ahoooj Eli,
    to je miláček, já bych jej uňuchňala...chi chi chi
    Pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko ahoj, však já ho ňuchňám každou chvíli :o)))Je jak malé miminko. Eliška

      Vymazat
  2. juuj Mikešek je tak chutny...milujem micky... mam ich doma dve a su to moje zlaticka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Zuzi, máme ještě jednoho kocourka už dospělého a ten se s námi dva dny nebaví, že už tady není sám...no snad ho to přejde....Eliška

      Vymazat
  3. Eliško,kočičáček Mikešek je nádherný,takový malý průzkumník.Mikeška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Romanko, máš příjmení stejné jako náš kočičáček jméno...tomu jsem se teda musela smát:o)to se fakt povedlo :o)Děkuji za komentík. Zdraví Eliška

      Vymazat
  4. Jůůů, Eli ten je nádherný .... za pár týdnů budu mít doma úplně stejnou rezavou kočičku Rozárku ... nedáme to dohromady ???? :o):o):o) Marki

    OdpovědětVymazat