čtvrtek 22. srpna 2013

Boží milosti z nudlového těsta....

 Moje maminka pochází z jižní Moravy konkrétně z krásného městečka KYJOVA a vždy když dělala domácí nudle, dělala i tyto boží milosti a nestačila je smažit.....já jsem na ten recept nikdy nezapoměla, bylo to moje dětství...a tak vám jej dnes přináším...je to naprosto jednoduché, prostě uděláte nudlové těsto z jednoho vajíčka, těsto rozválíte na velmi tenké plátky a nakrájíte na čtverečky. Na sporák si dáte hlubší pánev a do ní rozehřejete olej na kterém čtverečky rychle osmažíte, necháte okapat a hotové už jen posolíte. Boží milosti jsou báječné jako příloha k zeleninové polévce a nebo jako dobrůtka k vínu.
Jo a taky se mohou obalit v moučkovém cukru...tak dobrou chuť...

Příroda tropí hlouposti :o)
 Šestiletá broskvoň nám letos dala 18 kg broskví, takže jsou kompoty džemík a přesnídávky na zimu...
Náš malý lumpík roste jako z vody, už si našel i kamaráda...

5 komentářů:

  1. Boží milosti dělávala v Prostějově moje babička - to už je let...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélie ano, jsou to ty báječné recepty našich babiček a je dobře,že jsme je nezapoměly.
      Eliška

      Vymazat
  2. Eliško, jiný kraj... U nás se boží milosti smažily v době zabíjaček, obalovaly se v cukru. Ty tvoje vypadají úžasně!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, ano máš pravdu obalují se i v cukru...na to jsem zapoměla. Moc zdraví Eliška

      Vymazat
  3. Milá Eliško,
    moc Vás zdravím.Jsem moc ráda,že mohu nakouknout na Váš úžasný blog.Vše je náádherné a já se tu kochám.Jsem moc ráda za inspirace které tu máte..jak vaření,tak úžasné bydlení a obdivuji Vaše šikovné ruce!Zrovinka jsem se zamilovala do vašeho koťátka..jen můj muž nechce o žádném přírůstku ani slyšet.
    Přeji Vám pěkný zbytek léta.Budu se těšit na Váš nový příspěvek.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat