čtvrtek 17. března 2011

Kousek jara a gumáky pro velké holky....

I přesto, že je dnes venku docela nevlídno, jaro se k nám nezadržitelně blíží a to je báječná zpráva....přeci jen ještě ale bude dost těchto pošmourných dnů a tak jsem se vybavila také bezvadnými gumáky HUNTER, které mi zabezpečí nohy v suchu a teple, jsou velmi pohodlné a dokonce mají uvnitř natištěný štítek pro podpis majitele :o) takže se v nich určitě ani neztratííííííííím :o)

5 komentářů:

  1. Eliško krásná jarní dekorace a gumáky jsou šik!! Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Eli, v takové obuvi ti zahradní práce půjdou jedna báseň :o)
    Truhlíčky si asi dělala bez holin a jsou kouzelné!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evičko,
    krásná minizahrádka moc se ti povedla. Mám pro ně slabost.
    No a ty gumáčky jsou sen....

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, Helenko, Vla´dko, moc děkuji za milé komentáře :o) truhlíčky mi osázela moje Zuzka, když přijela na pár dnů, takže teď z nich mám dvojnásobnou radost,že tak krásně kvetou a z gumáčků jsem nadšená.
    Krásný víkend přeje Ela.

    OdpovědětVymazat
  5. Eli,
    jůůů ty holiny jsou perfektní!!!
    Krásně ladí do mini zahrádky...super
    Přeji krásné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat