sobota 4. září 2010

Křehký linecký koláč v novém pekáčku od GG

Mám jeden skvělý recept na "Linecký koláč" který miluje celá moje rodina a tak jsem chtěla vyzkoušet  jak se upeče v nových pekáčcích od Green Gate a byla jsem moc mile překvapená....:-)) krásně, stejnoměrně se propekl a velmi lehce se vykrajoval, jelikož glazůra je tak hladká,že koláček vyklouzl skoro sám...:o)))  Pro ty kdo rádi mlsají přikládám  recept  :o), je velmi jednoduchý....na HRNÍČKY....takže potřebujeme: 2 hrníčky hladké mouky, 1hrníček cukr písek, 3/4 prášku do pečiva, 2 žloutky, 2 pol.lžíce mléka, 3/4 másla nebo Hery. Smícháme nejdřív suché přísady a přidáme vejce,mléko a máslo. Uhněteme těsto jako na linecké (nemá se lepit pokud ano přidáme mouku) a dáme na půl hodiny do lednice odpočinout. Těsto rozdělíme na třetiny, dvě třetiny natlačíme do vymazaného pekáčku a jednu třetinu si necháme na mřížky, které položíme na marmeládu a pečeme na 175 °C. Tak DOBROU CHUŤ....
(Foto koláče v pekáčku doložím příště, jelikož jsem fotila večer a dle mého se zrovna moc nepodařily a než jsem to ráno zjistila, byl už rozkrájenýýýýýýýýý...:-(((

Žádné komentáře:

Okomentovat